Jomtienbeach Pattaya - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Janna Abma - WaarBenJij.nu Jomtienbeach Pattaya - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Janna Abma - WaarBenJij.nu

Jomtienbeach Pattaya

Door: Janna

Blijf op de hoogte en volg Janna

05 Februari 2013 | Thailand, Pattaya

Dinsdag5 februari 2013

Na de nachttrein (zowaar nog wat geslapen) om een uur of 7 gistermorgen in Bangkok aangekomen. Had door de grote drukke stad meteen al een soort cultuurshock en heimwee naar de rust van Laos. Meteen de bus gepakt naar Pattaya. Ook alweer een veel grotere stad dan ik dacht. Eigenlijk dacht ik dat het alleen maar 1 grote rosse buurt was hier, maar het is ook gewoon een stad aan het strand dus. Het strand bestaat uit een kilometers lange, smalle strook zand met palmbomen, strandstoelen en parasolletjes van zo'n 25 meter breed langs een (drukke) weg die er langs loopt. Aan de andere kant van de weg hotels, eethuisjes en toeristenwinkeltjes en nog heel veel hoge hotels van zo'n 30 verdiepingen in aanbouw. De blauwe, lauwe zee is heerlijk, voor de rest hou ik stiekem toch meer van de prachtige brede stranden, met duinen i.p.v. een autoweg, op onze waddeneilanden. Klaas gaat hier nog naar 'zijn' tandarts om een kroon te laten zetten, voor de rest hangen we de laatste dag lekker aan het strand. Raar idee om morgen naar huis te vliegen, lijkt erg onwerkelijk. Ik kan er nog niet echt zin in krijgen.

24,37 km gefietst totaal 1659,75 km

  • 05 Februari 2013 - 16:38

    Arie Prins:

    Goede terugreis !

  • 05 Februari 2013 - 18:27

    Jeannette:

    Ah, nou snap ik je opmerking van vanochtend (over het strand) beter...;) Geniet dat laatste dagje nog ff,
    hele goeie reis en tot gauw!!! XX

  • 05 Februari 2013 - 21:02

    Barry En Stephanie:

    Ha Janna,

    Goeie terugreis gewenst en tot snel weer! :)

    Groetjes van de buren

  • 05 Februari 2013 - 22:11

    Sita:

    Hey sis,

    Al onderweg? Met welke mij vlieg je? Hi laat kom je aan... wellicht kan ik nog even komen?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janna

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 22274

Voorgaande reizen:

02 Januari 2013 - 01 Maart 2013

Op fietse in Azie

28 Oktober 2007 - 12 November 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: