Op fietse in Azie - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Janna Abma - WaarBenJij.nu Op fietse in Azie - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Janna Abma - WaarBenJij.nu

Op fietse in Azie

Door: Janna

Blijf op de hoogte en volg Janna

07 November 2012 | Nederland, Zwolle

Naar Thailand met de studenten van school (wat lang geleden alweer...)was niet mijn eerste reis, dit wordt ook niet de tweede.
Gelukkig heb ik voor Thailand en daarna ook veel mooie reizen gemaakt, maar dit wordt wel weer een speciaal avontuur. Reden genoeg dus, om hier maar weer eens wat te gaan schrijven. Het duurt nog even, maar het ticket is geboekt en de voorbereidingen in volle gang voor mijn fietsavontuur door Thailand, Laos, Cambodja & Vietnam in januari en februari. Als dat geen mooi begin van het nieuwe jaar is!

• 20 December 2012 - 16:05

Nathali:

lieve Janna,
    Ben echt ontzettend blij dat je toch nog op reis mag gaan. Jeetje zeg, je hebt wat moeten doorstaan de laatste tijd.
    Wil je heel veel plezier toewensen en houd je blog in de gaten.

liefs Nathali

• 20 December 2012 - 21:54

Gert Van Der Weide:

Ha Janna,
    Alvast heel veel plezier gewenst, en een goede reis.