Internetcafe woensdag - Reisverslag uit Muang Xai, Laos van Janna Abma - WaarBenJij.nu Internetcafe woensdag - Reisverslag uit Muang Xai, Laos van Janna Abma - WaarBenJij.nu

Internetcafe woensdag

Door: Janna

Blijf op de hoogte en volg Janna

09 Januari 2013 | Laos, Muang Xai

Tjonge alweer een week op pad. wat gaat de tijd snel. Vanmorgen Klaas dag gezegd voor zijn klim naar Pakmung en me nog maar eens lekker omgedraaid. Daarna terug naar Souphalin voor een ontbijtje met ook nu weer zo'n heerlijke bananenmilkshake. Daarna even naar de toeristoffice geweest. Er zijn hier leuke trekkings georganiseerd langs watervallen en dorpjes waar de stoffen van de plaatselijke klederdrachten geweven worden. Eens kijken of we nog zoiets kunnen ondernemen vanuit Pakmung of nog een dorp verder. Lijkt mij leuk, eens kijken of Klaas van zijn fiets afkrijg. Het lijkt me ook prima om daar zelf rond te gaan kijken (zonder een georganiseerde trip) maar ik weet eigenlijk niet of je er zo kan komen. Ik heb overigens nog niemand in dat soort traditionele klederdrachten rond zien lopen, maar dat schijnt hier in de buurt toch veel te gebeuren.
Na het marktje, wat niet veel voorstelde, op zoek naar het plaatselijke rode kruis hier, waar ook een sauna is en je massage kunt krijgen. Dat leek me wel heerlijk. Helaas is het pas om 14.00 uur open en dan moet ik al bijna de bus naar Pakmung pakken. Jammer. Nu dus wat de tijd zien te doden in Oudomxai, verder niet echt een boeiend stadje, maar ze hebben er een Internetcafe, waar ik nu zit temidden van Lao en of Chinese tieners die hier computerspelletjes spelen. Kan ik mooi weer wat avonturen op waarbenjij.nu zetten, want de afgelopen dagen was ik verstoten van internet. Voor de versies van Klaas: www.klaasonderweg.nl
De schoolpauze is denk ik voorbij, de tieners stromen het Internetcafe uit.

  • 09 Januari 2013 - 17:01

    Winie:

    He janna, we hebben je gevonden op internet, leuk om te volgen. Heel veel plezier! We denken aan je

  • 09 Januari 2013 - 22:27

    Jannet:

    Ooooooo, wat heb je al veel gefietst, gedaan en beleefd!!! En ik heb in diezelfde week zo ongeveer elke dag exact hetzelfde gedaan als de dag ervoor...:( Maar goed, ik ben vast niet de enige die haar eigen leven als saai beschouwt met zoveel dagelijkse avonturen van jou! Wat een ontzettend leuke vakantie moet dat zijn!! Ik lees nog niets over spierpijn maar je zult toch wel wat voelen inmiddels??? Groot gelijk dat je af en toe de bus pakt hoor! x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janna

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 22381

Voorgaande reizen:

02 Januari 2013 - 01 Maart 2013

Op fietse in Azie

28 Oktober 2007 - 12 November 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: