Vakantie begonnen!! - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Janna Abma - WaarBenJij.nu Vakantie begonnen!! - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Janna Abma - WaarBenJij.nu

Vakantie begonnen!!

Door: Janna

Blijf op de hoogte en volg Janna

21 December 2012 | Nederland, Zwolle

Jaaaah!! Vakantie! Heerlijk! Na een roerige afgelopen maand met gebeurtenissen die steeds mijn reisplannen in de war leken te schoppen, lijkt nu toch alles op zijn pootjes terecht gekomen te zijn.
Mijn incasseringsvermogen werd wel op de proef gesteld, maar met dank aan 'de reisbureau mijnheer' van Buitengewoon reizen, steun van mensen die me lief zijn en Klaas die speciaal voor mij (en wellicht ook voor zichzelf ;-)) zijn reisplannen omgegooid heeft om alsnog met mij 5 weken te gaan fietsen, heb ik de proef goed doorstaan dacht ik.
Als er niet nog meer gekke dingen gebeuren ( wat te denken van de wereld die over een paar uur schijnt te vergaan...), ga ik 2 januari gewoon het vliegtuig in naar Bangkok. Dat ligt vast, de rest van de route nog niet, maar ik heb er alle vertrouwen in dat dat goed komt! Laos en Vietnam zullen we in elk geval aandoen. Ik kan me nu weer gewoon lekker gaan verheugen op een mooie reis die me te wachten staat. Heerlijk!!

  • 27 December 2012 - 20:50

    Jannet:

    Hoi Janna, wat een heerlijk begin van het nieuwe jaar voor jou!!
    De wereld is niet vergaan 21/12 dus niets staat je meer in de weg nu. Alle tegenspoed heb je al gehad Daarom wens ik je niets dan voorspoed op je reis met zelfs geen lekke banden :)
    Ik ga je volgen hoor!!
    x Jannet

  • 30 December 2012 - 20:53

    Tinka:

    Lieve Janna,
    Ik wens je heeeel veel plezier en mooie hoogtepunten op deze fantastische trip!
    Pas goed op en kom heel (uitgerust) weer terug! Kus van Tinka

  • 03 Januari 2013 - 20:30

    Diana:

    He Janna, ik ben wel benieuwd of je goed aan gekomen bent! heb wel aan je gedacht hoor! tot gauw!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janna

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 311
Totaal aantal bezoekers 22339

Voorgaande reizen:

02 Januari 2013 - 01 Maart 2013

Op fietse in Azie

28 Oktober 2007 - 12 November 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: