Veilig aangekomen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Janna Abma - WaarBenJij.nu Veilig aangekomen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Janna Abma - WaarBenJij.nu

Veilig aangekomen

Door: Janna

Blijf op de hoogte en volg Janna

03 Januari 2013 | Thailand, Bangkok

Mijn fietsje en ik zijn heelhuids aangekomen in Bangkok! Voorspoedige reis gehad in het grootste vliegtuig ter wereld, maar ook die gaat gewoon de lucht in. Klaas stond me op te wachten op het vliegveld. Nu even aan het bijkomen in het guesthouse nabij Khosan Road. Is nu vast anders shoppen, met een man die dat niks vind, dan met al die meiden van een jaar of 18 vijf jaar geleden. ;-)

• 03 Januari 2013 - 18:52

Jacomien :

Hé fijn dat je goed bent aangekomen! Ik had niet anders verwacht, maar toch! En je fiets heeft de reis ook goed overleefd..mooi! Heb je een beetje geslapen onderweg? En hoe is het met je jetlag?
    Hier even ons boodschappenlijstje nu je toch gaat winkelen: lekker eten, mooie kleren, koffiezetapparaat en heel veel apple's, gooi maar op de post. ;) We maken het wel snel naar je over!

• 03 Januari 2013 - 23:17

Jannet:

Of je nou op Terschelling aankomt met de boot of in Bangkok uit een vliegtuig stapt: wat heerlijk om afgehaald te worden :)
    Klinkt allemaal als een veelbelovende goede start van een mooie vakantie Janna, enjoy!!!

• 03 Januari 2013 - 23:28

Jeannette:

Hey Jabje, klinkt goed! Ga er flink van genieten!!!