PSV-FC Zwolle - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Janna Abma - WaarBenJij.nu PSV-FC Zwolle - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Janna Abma - WaarBenJij.nu

PSV-FC Zwolle

Door: Janna

Blijf op de hoogte en volg Janna

19 Januari 2013 | Laos, Vientiane

Vandaag naar de hoofdstad Vientiane gefietst. Klaas had een mooie route uitgezocht, deels over weg 10, deels over binnendoor wegen langs de rivier. Leuke route met veel afwisseling, rivier, rijstveldjes, asfalt, onverhard, en door kleine dorpjes. Volgens het boek van Bernadette Speets hadden we gister definitief de bergen achter ons gelaten en is het land nu zo plat als een pannenkoek, maar ik vind het toch nog opvallend veel op en neer gaan voor een vlak stuk land. Vanmorgen zelfs nog een klim van ruim een kilometer waar ik niet eens fietsend tegenop kwam. Dat viel wel even tegen, heb het wel gehad met dat klimmen. Vientiane vind ik tot nu toe niet zoveel aan. Lelijke stad wat ik er tot nu van heb gezien. 's Avonds in het guesthouse even gekeken wat er op t.v. was; wat dacht je van de voetbalwedstrijd PSV- FC Zwolle? Is dat geen bak?

88,25 km gefietst totaal 874,74 km

• 20 Januari 2013 - 12:37

Diana:

Ja Janna, je moet vooral wel op de hoogte blijven van voetballend Nederland! jullie hebben al heel wat km in de benen zeg! wel weer helemaal fit dan?!