Koffie met gebak & schaatsfoto's - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Janna Abma - WaarBenJij.nu Koffie met gebak & schaatsfoto's - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Janna Abma - WaarBenJij.nu

Koffie met gebak & schaatsfoto's

Door: Janna

Blijf op de hoogte en volg Janna

20 Januari 2013 | Laos, Vientiane

Vandaag rustdag. We hangen wat rond op het terrasje van de Scandinavian Bakery in Vientiane. Ze hebben lekkere taart, cappuccino en Wifi, dat is dan weer het voordeel van de stad! Lekker even nieuwe berichten plaatsen en reacties lezen. Leuk! Hier wat reacties terug:

Wilko; die ballonnetjes waren best te missen hoor, maar ik kan dan ook erg goed mikken. ;-)
Petra; leuk dat je pa en ma op de hoogte houdt, de foto' s moeten ze dan maar es bekijken als ze op bezoek zijn.
Marianne; veel plezier op je avontuurlijke ns tochten, ik zou nu best in zijn hoor voor een mooie sneeuwwandeling of een tochtje schaatsen...
Johannet; doen! als je hier heel vaak naar de kapper gaat, heb je jet ticket er zo uit! ;-)
Collega's; hebben jullie het zwaar? Ik zie weinig voorbij komen op Facebook enzo... ik denk (af en toe) wel aan jullie. Sterkte met alles!

Het is op dit moment ook te heet eigenlijk om iets anders te doen en met enige heimwee en jaloezie (ja toch wel hoor, al is het hier natuurlijk heerlijk) bekijk ik alle fraaie sneeuwtafereeltjes op Facebook en berichten over schaatsen.

  • 20 Januari 2013 - 20:27

    Piet:

    He Jantje! Ik heb even een inhaalslag gemaakt in je verslagen. Leuk om te lezen hoe het je daar vergaat! Serieus fietsers daar hoor! X, Piet (en ongetwijfeld de rest van het spul hier)

  • 20 Januari 2013 - 20:30

    Sita:

    Hoi meissie, zit hier achter mijn nieuwe tablet met ma je verslagen van deze week te bekijken en ook je foto's. Het blijft bijzonder om dat vanuit de huiskamer met terwijl het buiten sneeuwt.
    Pa en ma hebben hier net zuurkool gegeten. Ma is het weekend weer thuis en gaat morgenmiddag weer naar het Baken. Dinsdag is er weer een gesprek over de voortgang. Maar....het gaat heel goed. Ze zitten nu voor Ajax-Feyenoord kan ik wel even reageren. Respect hoor... wat zul jij keiblauwe billen hebben hahahaha.
    We blijven je volgen, maart


    Maar wat gaat de tijd snel hè!, Hier ook weer vanouds rennen en vliegen...en mopperen natuurlijk.
    Wat zou het onderwijs zijn zonder mopperen ;) GENIET MAAR LEKKER ... tuut ook voor Klaas

    Groetjes van Pa, ma, Johan, Sieneke, Foeke en Sita

  • 21 Januari 2013 - 19:59

    Elise:

    Druk?? Nee joh, niks te doen bij Landstede....
    Examentijd he!!

    Maar ik denk iedere dag dat ik mijn mountainbike tandem in de schuur zie staan aan je!!

    Hoop dat je het goed hebt, geniet, geniet, geniet, geniet, en..... geniet.

    Liefs Elise

  • 23 Januari 2013 - 23:02

    Foeke:

    Hey, lieve Janna,
    Wat een mooie verhalen en prachtige foto's. Ik zette toch nooit mijn Benz op dat pontje! Als ik het zo lees moet dat land eigenlijk wel met een stoere auto, dat fietsen lijkt een beetje noodzakelijk kwaad? Ik doe nog even een schepje op de jaloezie: al 2x lekker geschaatst en vrijdag gaan we voor de Blokzijler Merentocht...Maar ja, dat zal dit keer vast minder zijn zonder mijn schaatsmaatje. Ik zal aan je denken als ik over die zwarte plaat scheer. Wie weet houden we nog wat tegoed om ook nog even samen te zwieren.
    't Gaat prima met pa en ma. Ma mag volgende week weer naar huis en dat lijkt helemaal goed te komen! Waarschijnlijk a.s. maandag.
    Is "die Klaas" een beetje lief voor je? Hij is in ieder geval mooi "meegenomen" om jou ook op de foto's te krijgen. Doe hem de groeten en maak er samen wat van!
    Oh ja, ik heb wel een heel stoere baard...
    Foeke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janna

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 271
Totaal aantal bezoekers 22370

Voorgaande reizen:

02 Januari 2013 - 01 Maart 2013

Op fietse in Azie

28 Oktober 2007 - 12 November 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: