nog 1 nachtje slapen... - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Janna Abma - WaarBenJij.nu nog 1 nachtje slapen... - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Janna Abma - WaarBenJij.nu

nog 1 nachtje slapen...

Door: Janna

Blijf op de hoogte en volg Janna

27 Oktober 2007 | Nederland, Zwolle

Tas gepakt, klaar voor vertrek. Ik zit nu nog even bij Tom & Johannet uit te proberen of ik nog iets speciaals in moet tikken vanaf een andere PC, maar nee, waar ben jij nu, werkt ook gewoon als ik ergens anders in Zwolle zit. Dan zal een internetcafe ergens in Pattalungh of Bangkok ook wel lukken. De laptop blijft thuis...

  • 28 Oktober 2007 - 17:20

    Jeannette:

    Ha Jabje, volgens mij vlieg je nu al ergens door de lucht... Bellen is niet meer gelukt, maar zo kan het ook: heel veel plezier daar en geniet er vreselijk van! Liefs namens de hele family, Jeannette

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janna

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 22354

Voorgaande reizen:

02 Januari 2013 - 01 Maart 2013

Op fietse in Azie

28 Oktober 2007 - 12 November 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: