Weer thuis - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Janna Abma - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Janna Abma - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Janna

Blijf op de hoogte en volg Janna

12 November 2007 | Nederland, Zwolle

Allemaal veilig thuisgekomen!! Warm welkom door de ouders op schiphol en station Zwolle. Leuk hoor en niks te danken... ik heb het heel erg graag gedaan!! ;-)
Heb lekker alweer boerenkool met worst achter de kiezen!! Njumie!
Ik kruip nu lekker in mijn bed! Lange dag zo met 6 uur extra erbij en amper slaap in het vliegtuig. Ben moe maar zeer voldaan!! Morgen gewoon weer over tot de orde van de dag... hmm...

  • 14 November 2007 - 07:23

    Petra:

    He Janna,

    Ik vind het echt super om alle belevenissen te horen. Bedankt voor het thaise poppetje en ik ben nu nog veeel nieuwschieriger naar de foto's.

    Groetjes!

  • 17 November 2007 - 17:33

    Piet:

    nou alweer terug?! had er nauwelijks erg in dat je al weg was!!!
    Piet

  • 18 November 2007 - 08:35

    Henk En Thea:

    Je bent er al weer! Op de een of andere manier dacht ik dat je een aantal weken weg zou blijven. Je weblog is trouwens erg leuk. Inmiddels alweer helemaal in het nederlandse ritme natuurlijk. Wij zijn erg benieuwd naar je plaatjes maar die krijgen we binnenkort nog wel eens te zien. Blij dat je weer heelhuids terug bent.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janna

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 22388

Voorgaande reizen:

02 Januari 2013 - 01 Maart 2013

Op fietse in Azie

28 Oktober 2007 - 12 November 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: