Nog een nachtje slapen... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Janna Abma - WaarBenJij.nu Nog een nachtje slapen... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Janna Abma - WaarBenJij.nu

Nog een nachtje slapen...

Door: Janna

Blijf op de hoogte en volg Janna

11 November 2007 | Thailand, Bangkok

... En dan zit het er alweer op! Vanmorgen om 5.15 uur in Bangkok aangekomen. We hebben de reis in de bus ondernomen omdat de treinen staken. De reis verliep vlekkeloos maar was koud in de airco bus, kunnen we vast weer even wennen...): Het afscheid nemen van het kamp viel niet mee. Elise en ik moesten zowaar allebei een traantje wegpinken. We hebben het goed gehad!!
Vandaag dus in Bangkok doorgebracht. In de tuk tuk naar de markt, da's al een waar avontuur op zich!
Elise reist morgen samen met Berienke vanaf Bangkok airport rechtstreeks naar Schiphol. Berienke kan dan haar voet rechtuit leggen. Maleisie airlines kon die faciliteit niet bieden. Alles is geregeld via de reisverzekering. We zijn inmiddels goede bekenden van de anwb alarmcentrale, die ons enorm goed geholpen hebben met dit soort zaken. Ik vlieg met de andere leerlingen over Kuala Lumpur terug. We zien dit beiden helemaal zitten, al was het natuurlijk gezelliger geweest om samen terug te reizen. Naar verwachting landen we rond dezelfde tijd op Schiphol. (tegen 6.00 Nederlandse tijd.) We kruipen er zo gauw in, (een echt bed vannacht!!) want morgen weer vroeg op en vannacht in de bus amper geslapen... Tot gauw!! We kijken er wel naar uit om jullie weer te zien hoor!! Dan horen jullie live onze verhalen en de plaatjes erbij!

• 10 November 2007 - 20:25

Agnes En Louis:

Janna,Jabje. waarbenjij.nu.is inmiddels een begrip geworden in ons huis!
    Fijn om zo op de hoogte te blijven.
    Bedankt hoor!
    En WELKOM THUIS.

Groetjes,Agnes en Louis.

• 11 November 2007 - 12:28

Petra:

En nu eerst even lekker bijkomen!! ik ben benieuwt naar de fotos.

Groetjes!

• 12 November 2007 - 07:01

Claudia :

Ben zo benieuwd naar alles! En jullie zijn weer veilig geland! Kus