Welkom!! Thaise avond! - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Janna Abma - WaarBenJij.nu Welkom!! Thaise avond! - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Janna Abma - WaarBenJij.nu

Welkom!! Thaise avond!

Door: Janna

Blijf op de hoogte en volg Janna

04 December 2007 | Nederland, Zwolle

Hoi allemaal,

Zin om onze belevenissen in Thailand te bekijken en te beleven en ons zo helpen de subsidie te 'verdienen' ?
Van harte welkom op onze Thaise avond!!

Wat is er te doen?
Film
Diverse workshops (ook leuke voor
kinderen!)
Standjes
Foto expo

Waar en wanneer?
13 december 2007
inloop 19.00 uur
opening 19.30
Fuchsiastraat 1
Zwolle

Let op!! Om een beetje een inschatting te kunnen maken van hoeveel mensen we kunnen verwachten, willen we graag dat je je opgeeft door een mailtje te sturen naar:

wb.thailand@gmail.com

Geef daarin even aan met hoeveel mensen je van plan bent te komen. Je mag iedereen die het ook leuk vindt meenemen!

Groetjes,

Janna

  • 15 December 2007 - 13:52

    Jolien:

    SAWADEEKA! Ik ben ook weer terug van Mars ;) Haha grappig dat ik niks verteld had van mn vriend, alweer een halfjaar heb ik die :o Ik zal eens een poging doen tot opschieten met de verslagen dan lees je meer :)

    Succes en plezier met de workshop!

    brasa uit suriname

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janna

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 22341

Voorgaande reizen:

02 Januari 2013 - 01 Maart 2013

Op fietse in Azie

28 Oktober 2007 - 12 November 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: