Beetje ziek - Reisverslag uit Vangviang, Laos van Janna Abma - WaarBenJij.nu Beetje ziek - Reisverslag uit Vangviang, Laos van Janna Abma - WaarBenJij.nu

Beetje ziek

Door: Janna

Blijf op de hoogte en volg Janna

14 Januari 2013 | Laos, Vangviang

Ondanks het knusse trekkershutje, beroerd geslapen. Hard bed en ik voelde me ook beroerd. Met een halve pannenkoek en wat ananas achter de kiezen toch maar op de fiets. Qua fietsen was het vandaag een veel minder zwaar traject, maar als je maag en darmen van streek zijn, valt het toch niet mee. Rustig aan gedaan en Vangviang gehaald. Toen we er bijna waren kwam de jongen uit Slovenie (Slauke) ons weer achterop rijden. We vonden weer een prachtig plekje met uitzicht op de bergen en de rivier. Ik ben meteen op bed geploft. Voelde me daarna weer wat beter en had zelfs zin in wat eten. Het is hier een maffe plek, het Salou van Laos ofzo. Net of je in een groot uitgaanscentrum zit met allemaal jongelui uit alle windstreken, niet erg Laotiaans. Ik ben blij dat ons guesthouse een beetje aan de rand van al die gekte ligt.

78,16 km gefietst

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janna

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 22350

Voorgaande reizen:

02 Januari 2013 - 01 Maart 2013

Op fietse in Azie

28 Oktober 2007 - 12 November 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: