Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Janna Abma - WaarBenJij.nu Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Janna Abma - WaarBenJij.nu

Kuala Lumpur

Door: Janna

Blijf op de hoogte en volg Janna

29 Oktober 2007 | Maleisië, Kuala Lumpur

We zijn veilig aangekomen in Kuala Lumpur. Reizen zo meteen door naar Penang. Het vliegtuig naar Penang heeft een uur vertraging. We hopen dat we de trein naar Pattalungh nog halen vandaag. Nu even jaloers op iedereen die in Nederland lekker ligt te pitten, maar een heel klein beetje maar natuurlijk.

• 29 Oktober 2007 - 08:15

Geertje, Mama Anouk:

Hallo mensen,

Fijn dat we al zo snel op de hoogte gehouden worden. Jullie mogen gerust jaloers zijn op ons slaapje, maar het regent hier wel.Dus wie is er jaloers?

• 29 Oktober 2007 - 09:48

Tinka, Team WB:

he collega's, studenten!
    wat goed dat jullie goed over zijn! we zitten midden in de toetsen en de regen.... geniet van deze mooie reis!en we hopen dat hjullie allemaal in de trein passen!

• 29 Oktober 2007 - 13:32

Eln:

he toppertjes!!!

Ik mis jullie zooooowooooow
    Ben zo benieuwd naar jullie verhalen en foto's hier alles uhhhhh nat......
    Hoop jullie snel weer te lezen!
    succes.....

• 29 Oktober 2007 - 17:56

Janneke Team WB:

Hey Janna en Elise en studenten.
    Fijn dat jullie tot zo ver goed overgekomen zijn. Geniet er lekker van.
    Hier regent het en is het echt herfst.
    Groetjes aan allemaal.
    Liefs Janneke

• 29 Oktober 2007 - 19:40

Bastiaan V. Dijk:

jee janna,
    ik ga jullie reis verhalen natuurlijk allemaal volgen haha.
    fijn dat jullie veilig daar zijn aangekomen!!!
    ik hoop dat de reis verder heel goed gaat verlopen en jullie werk daar natuurlijk ook!!!

greetz bastiaan

• 30 Oktober 2007 - 08:21

Winie:

Hoi Janna,

Veel succes en plezier, meisje. We zullen af en toe mee lezen hoe het je vergaat. Geniet ervan.

• 30 Oktober 2007 - 08:34

Jaap:

Hé ongeloofelijk lekker ding. Veel plezier, en we zijn reuze benieuwd naar je verhalen.

• 30 Oktober 2007 - 13:55

Ellen:

he daar,
    Alles goed, of moet ik jullie komen redden? er is vast nog wel een potje ;-)
    hoe is het daar??? hebben jullie wel een foto toestel????????
    doei

• 30 Oktober 2007 - 14:01

Hè Genieters:

fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Geniet ervan met z'n allen!

• 31 Oktober 2007 - 15:32

Petra:

He Janna, Elise en studenten,

Hoe is het daar? Ik hoorde dat jullie aan het logeren zijn bij de thaise gezinnen! Spannend! Ik hoop dat jullie het helemaal naar jullie zin hebben daar. Geniet ervan!

Kus Petra

• 01 November 2007 - 08:33

Gert:

Zo iets unieks heb ik die 14 jaar werk hier nog niet meegemaakt.
    Groeten van Gert . Waarschijnlijk is GENIETEN lang niet altijd het goede woord. Ik zou zeggen, snuif alles op en koester het als speciale herrinnering!!
    Gert

• 01 November 2007 - 16:25